بدون اتصال به اينترنت از بازي‌هاي Gameloft لذت ببريد
نوشته شده توسط : Roh

بسياري از بازي‌هاي زيبا و پرطرفدار Gameloft در زمان اجرا نياز به اتصال به شبکه اينترنت را دارند كه در اين متن يك ترفند براي اجراي اين بازيها بدون نياز به اينترنت را به شما آموزش مي دهيم.

 بدون اتصال به اينترنت از بازي‌هاي Gameloft لذت ببريد

بسياري از بازي‌هاي زيبا و پرطرفدار Gameloft در زمان اجرا نياز به اتصال به شبکه اينترنت را دارند كه در اين متن يك ترفند براي اجراي اين بازيها بدون نياز به اينترنت را به شما آموزش مي دهيم.


شرکت فرانسوي Gameloft را حتما همه شما مي‌شناسيد. اين شرکت بزرگ و معروف در زمينه بازي‌سازي براي پلتفورم‌هاي آندرويد و iOS بسيار قدرتمند است و هميشه شاهد بازي‌هاي زيبا و با کيفيت از اين شرکت بوده‌ايم.

بسياري از بازي‌هاي زيبا و پرطرفدار Gameloft در زمان اجرا نياز به اتصال به شبکه اينترنت را دارند که اين امر براي ما ايراني‌ها مشکل است زيرا که اتصال به اينترنت و استفاده از آن برايمان بسيار گران تمام مي‌شود.


از اين رو ما هميشه به دنبال روش‌هايي هستيم تا اين موانع را از سر راه برداريم. در ترفند اين هفته قصد داريم تا روشي را به شما بگوييم تا بتوانيد بازي‌هاي شرکت Gameloft را که براي سيستم‌عامل‌هاي آندرويد عرضه مي‌شود، به صورت کاملا آفلاين اجرا کنيد.

براي اين کار بعد از دريافت فايل نصب بازي که براي آندرويد با پسوند apk است، بايد يک سري تغييرات را روي آن اعمال کنيد. منتها اين کار بايد در کامپيوتر صورت گيرد.

در ابتدا بايد پسوند فايل را از apk به يک فايل فشرده يعني .zip تغيير دهيد. با اين کار فايل نصب بازي به يک فايل فشرده تبديل مي‌شود. اگر پسوند فايل‌ها در رايانه شما نمايش داده نمي‌شود، در پوشه‌اي که هستيد به قسمت Tools و بعد Folder Option برويد و سربرگ View را انتخاب کنيد و تيک گزينه Hide Extensions for Know File Types را برداريد تا پسوند تمامي فايل‌ها که نمايانگر نوع فايل است، نمايش داده شود.

حالا فايل فشرده‌اي که قبلا apk بود را از حالت فشرده خارج کنيد (تمامي کارهاي فشرده‌سازي را با يک نرم‌افزار مخصوص اين کار، مانند WinRAR انجام دهيد) و به نشاني .../res/layout برويد و فايل‌هاي زير را حذف کنيد:
gi_layout_verifying_files.xml

gi_layout_checking_required_files.xml

gi_layout_download_files_no_wifi_question.xml

gi_layout_download_files_cancel_question.xml

gi_layout_searching_for_wifi.xml

حالا شما بايد پوشه بازي را که تغيير پيدا کرده و فايل‌هايي از آن حذف شده، فشرده کنيد و پسوند آن را از zip به apk تغييـر دهيد. براي عدم درخواست اتصال واي‌فاي نيز بايد يک فايـل txt به نـام «qaWifiOnlyMode» ايجاد کنيد که درون آن «FALSE» نوشته شده و آن را در صفحه اول SD Card کپي کنيد.

بعد از انجام اين مراحل مي‌توانيد با خيال راحت بازي‌ مورد نظرتان را نصب و اجرا کنيد و از آن لذت بريد.


منبع: بايت





:: موضوعات مرتبط: ترفند کامپیوتری , ,
:: بازدید از این مطلب : 467
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 دی 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: